Гарантія та умови повернення товару
Можливо оформити заміну товару, якщо він не відповідає Вашому попередньо затвердженому замовленню. Це комплектація, колір, габарити.
При оформленні заміни, товар має бути в оригінальній упаковці та з документами виданими клієнту.
На Товар, що поставляється, встановлюється гарантійний термін експлуатації 18 (вісімнадцять) місяців з моменту поставки, за умови дотримання вимог щодо транспортування, зберігання, складання та експлуатації.
У разі надходження неякісних деталей Продавець зобов’язується замінити їх.
Претензії щодо якості Товару приймаються у встановленій формі, до якої мають бути додані фотографії неякісних деталей. Претензії мають бути надані у строк не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після підписання товарної накладної.
Продавець розглядає претензію Покупця за якістю у строк не більше 2 (двох) робочих днів з моменту її отримання та у разі визнання її зобов’язаний провести заміну неякісних деталей у строк, не пізніше 5 (п’яти) робочих днів.
Якщо у Вас виникли питання, Ви можете задати їх нашому менеджеру:
+38 (063) 578-25-88