Нова колекція меблів для офісів типу Open Spaсe дозволяє створювати цікаві колірні та Композиційні рішення. Грамотно організований офісний простір забезпечує ефективну роботу в команді. Системи робочих місць на суміщених опорах мінімізують використання додаткових металевих елементів, що значно знижує їхню вартість.
Меблі для персоналу «Джет» створені для командної роботи.
Спробуймо розв’язати типове завдання сучасного бізнесу на тему «офісні меблі для персоналу: вибрати, купити, заплатити справедливу ціну».
Дано:
– Сучасний просторий офісний простір, розрахований на роботу великої кількості співробітників офісу.
– Характер роботи персоналу: обслуговування відвідувачів, розв’язання командних завдань у роботі над проектами, що динамічно змінюють один одного, активна внутрішня взаємодія членів колективу фірми.
– Стилістична перевага: трендовий актуальний напрямок, що підкреслює інноваційний вектор розвитку підприємства.
Знайти: Терміново потрібно купити меблі для співробітників офісу – якісно, надійно, недорого. Бажано з доставкою: Харків, Харківська область, Україна.
Рішення: Телефонуйте в інтернет-магазин офісних меблів «M-Concept». Спеціально для Вашого випадку є виключно підходящий варіант, прямо в «яблучко»! Тут Ви можете дуже вигідно купити комплект офісних меблів «Джет». Це меблі для персоналу, що чудово проявили себе як основа інтер’єру формату «Open Space».
Відповідь: Ваш вибір – офісні меблі для персоналу «Джет», прогресивна серія бізнес-класу, дуже приваблива ціна!
Просторе єдине офісне приміщення, оформлене в енергійному і функціональному стилі «хай-тек» – це сучасно, яскраво і комфортно.
Меблі для співробітників офісу «Джет»: один комплект – безліч варіантів.
Сильна сторона дизайну офісних меблів для персоналу «Джет» – різноманітність варіантів використання типових блоків-модулів, основою яких служить письмовий робочий стіл.
Ви маєте чудову можливість не витрачати час і гроші на розробку компонування офісного простору.
Інтернет-магазин офісних меблів «M-Concept» пропонує Вам 26 (!) готових випробуваних комплектів для організації робочих місць співробітників офісу. Це дійсно недорого, беручи до уваги високу якість і тонке естетичне опрацювання елементів цих офісних меблів.
Універсальні комплекти ретельно підібраних меблів для персоналу дають змогу в один клік купити готове індивідуальне робоче офісне місце.
Зверніть увагу на вкрай цікаву пропозицію: укомплектовані згруповані робочі обсяги для відкритого офісного простору. Ви отримуєте комфортні багатофункціональні міні-кабінети для двох або чотирьох співробітників офісу.
Цікавою і корисною особливістю модульної системи меблів для персоналу серії «Джет» є можливість простої трансформації конструкцій, об’єднання декількох блоків і створення довільної конфігурації робочих столів в офісі.
Детальну інформацію ви моментально отримаєте, зв’язавшись із менеджером компанії «M-Concept».
Яким може бути сучасний робочий стіл в офісі.
Розглянемо головну конструктивну знахідку розробників меблів для співробітників офісу «Джет». Письмові столи цієї колекції являють собою збірну модульну систему, що складається з блоків-модулів трьох типів.
- Початковий стіл. Цей письмовий стіл на металевих опорах є стартовим елементом композиції.
- Додатковий стіл. Модуль з’єднується зі стартовим столом за допомогою спеціального стикувального вузла і служить продовженням стільниці початкового елемента.
- Кінцевий модуль. Це блок, що завершує компонування загального письмового столу необхідної конфігурації, зібраної за Вашим індивідуальним планом.